13آبان فرصت‌ بهینه برای تکمیل فرایند جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان است
کد خبر: 1310717
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

13آبان فرصت‌ بهینه برای تکمیل فرایند جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان است

گروه اجتماعی: رئیس اداره ارشاد اسلامی شفت با اشاره به نقش مؤثر دانش آموزان در تمامی عرصه های جامعه گفت: 13آبان یکی از حوادث مرتبط با دانش‌‌آموزان است که از این فرصت می توان به عنوان فرصت‌ بهینه برای تکمیل فرایند جامعه  پذیری سیاسی دانش آموزان بهره برد.


جلیل رضایی مژدهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت در گفت وگو با خبرگزاری بین ‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه گیلان، با اشاره به 13 آبان و وقایع مهم این روز اظهار کرد: دعوت از همه اقشار مردم جهت حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 13 آبان را وظیفه خود می دانم.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت با بیان اینکه روز 13 آبان روز فریاد ملت ایران در بیان حقانیت خویش و اعلام نفرت از رفتارهای آمریکایی ها در قبال ایران اسلامی است، افزود: تبعید حضرت امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سه واقعه مهم تاریخی است که هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی شود.



وی ادامه داد: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی به خیال باطل خود تصور می­ کنند که ملت ما از ارزش های نظام و انقلاب عقب نشینی کرده اند، اما حضور همه آحاد جامعه خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان به همگان ثابت خواهد کرد که ملت شریف ایران همواره در هر شرایطی از نظام، انقلاب و رهبر معظم (مد ظله عالی) حراست و حمایت خواهند کرد.



مژدهی با اشاره به اینکه برگزاری پرشور راهپیمایی 13 آبان در سراسر کشور پیام روشنی از سوی ملت ایران به ابرقدرت‌های جهان است، تصریح کرد: بمناسبت 13 آبان روز دانش آموز، نمایشگاه نقاشی و طراحی کودکان و نوجوانان با 34 اثر بمدت یک هفته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برپا شده است.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت با اشاره به نقش مؤثر دانش آموزان در تمامی عرصه های جامعه بیان کرد: 13آبان یکی از حوادث مرتبط با دانش‌ آموزان است که از این فرصت می توان به عنوان فرصت‌ بهینه برای تکمیل فرایند جامعه  پذیری سیاسی دانش آموزان بهره برد.



وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با درپیش گرفتن این رویکرد باورها و ارزش‌ ها در امتداد ذهنی نسل‌ جوان و نوجوان جامعه در مسیر تاریح حیات سیاسی کشور تقویت شود و به سلامت طی طریق کند.

captcha